განმავითარებელი შეფასების ცხრილი. | ||||
კრიტერიუმი | მინიმალური | საშუალოზე დაბალი | საშუალოზე მაღალი | მაქსიმალური |
1.უცხო ტექსტის გაგება ანალიზი | ძალიან უჭირს კითხვა.თითქმის ვერ კითხულობს | კითხულობს შეცდომით, ვერ თარგმნის | კარგად კითხულობს , თარგმნა უჭირს | ძალიან კარგად კითხულობს ტექსტს და თარგმნის |
2.საუბარი ზღვის ოთხი ცხოველის შესახებ ინგლისურ ენაზე | არ შეუძლია ისაუბროს ცხოველებზე. იქნებ მოინდომოს და რამე ისწავლოს | ძალიან უჭირს ცხოველების აღწერა | შეუძლია ისაუბროს ცხოველებზე, თუმცა აქვს ხარვეზები . ცოტა მეტი იმუშაოს! | შეუძლია აღწეროს ზღვის ცხოველები ძალიან გამართულად |
3.ისტ-ის გამოყენება | არ იცის კომპიუტერული რესურსების გამოყენება,ბევრი მუშაობა დასჭირდება! | იცის ელემენტარულ დონეზე კომპიუტერული რესურსების გამოყენება, იქნებ ცოტა მეტი იმუშაოს! | შეუძლია ისტ-ით სარგებლობა თუმცა ხარვეზები აქვს . ყოჩაღ! | ძალიან ეფექტურად იყენებს კომპიუტერულ რესურსებს .ყოჩაღ ძალიან კარგია! |
4.ჯგუფში მუშაობა | არ თანამშრომლობს მოსწავლეებთან, მეტი კონტაქტი გჭირდება კლასელებთან | უჭირს კომუნიკაციის დამყარება, ხარვეზებით ახერხებს საკუთარი აზრის დაფიქსირებას. პატივი უნდა სცეს ჯგუფის წევრებს! | კარგად ამყარებს კომუნიკაციას ჯგუფში მუშაობისას თუმცა ხარვეზები აქვს.უსმინოს სხვა მოსწავლის მოსაზრებას ყურადღებით | ყოჩაღ ძალიან კარგად მუშაობ ჯგუფში! არის კომუნიკაბელური , ყურადღებიანი , პატივს სცემს გუნდის წევრებს, აქტიურად იღებს მონაწილეობას საერთო საქმეში |
შეფასების რუბრიკები
Subscribe to:
Posts (Atom)